tahitian noni morinda

Napój bioaktywny sok Tahitian Noni®

Zdrowie natury dla Twojej rodziny

owoc noni z którego powstaje sok noni

start | noni | historia | badania | sok | stosowanie | certyfikaty | korzyści stosowania | sklep noni | współpraca
irydoidy | producent | etapy produkcji | prezentacje | filmy | edukacja finansowa | akademia sukcesu | kontakt

Prezentacje Tahitian NoniTM

Aby obejrzeć prezentację powerpoint zainstaluj >> PowerPoint Viewer
Co to jest zdrowe odżywianie? plik pdf.
Irydoidy
TruAge AGE
Kosmetyki AGE Defy
Morinda - Historia

Tahitian Noni wg INC 500 List

26 miejsce Tahitian Noni na okładce magazynu z listy INC 500 Każdego roku popularny magazyn INC publikuje słynną listę 500. 

Jest to lista pięciuset najszybciej rozwijających się firm prywatnych w USA. 

Aby mieć szansę znalezienia się na liście INC 500 firma musi istnieć minimum pięć lat. 

Morinda znalazła się na niej zaraz po swoich piątych urodzinach debiutując na 26 miejscu! 

Aby zrozumieć jak znaczącym jest ten fakt, proszę spojrzeć na poniższą statystykę: Spośród wszystkich firm założonych w 1996 roku TNI otrzymała pierwsze miejsce pod względem obrotu, uzyskanego w pierwszym roku działalności. TNI zajęła pierwsze miejsce w rankingu firm mlm listy INC 500. 

W rzeczywistości była jedyną firmą mlm umieszczoną na tej liście. Roczna sprzedaż to ponad 400 milionów dolarów. 

Wiele z bardzo znanych dziś firm było klasyfikowanych na liście Inc 500 we wczesnej ich historii. 

Oto kilka przykładów oraz miejsca jakie zajmowały: Microsoft - debiut w 1984 na miejscu 80, Oracle - debiut w 1982 na miejscu 82, Dominos Pizza - debiut w 1983 na miejscu 453, Sieć Gap - debiut w 1996 na miejscu 469.

W 2001 roku TNI debiutowała na miejscu 26 tej prestiżowej listy. 

Pięć najszybciej rozwijających się firm w historii to: 1. Google, 2. FedEx, 3. TNI - MORINDA, 4. Intel, 5. Sony

Tahitian Noni International w Hollywood!

noni w hollywood plakat o tworzeniu filmu o noni Tahitian Noni International oferuje dziś przedsięwzięcie wykraczające znacznie dalej poza marketing sieciowy, wprowadzając koncepcję Marketingu Akcesyjnego - udziałowego. 

Jako dystrybutor Tahitian Noni International uzyskujesz więc znacznie więcej możliwości oferowania produktów Tahitian Noni International. 

Tahitian Noni International rozwija swoją wizję reklamy, jako sponsor filmów fabularnych. Realizacja pierwszego z nich nastąpiła w 2003 roku, a producentami filmu są te same osoby, które stworzyły "Park Jurajski" oraz "Listę Schindlera". 

Film nosi tytuł "Legenda o Johnnym Lingo" i jest historia słynnego kupca z Południowego Pacyfiku, który żył w końcu dziewiętnastego wieku. 

Historia niezwykłej miłości i barwnych przygód niosąca piękne przesłanie dla rodziny. Ucztą dla oczu jest przepiękna kolorystyka wysp Polinezji Francuskiej. 

Historia Noni, która przeplata się przez fabułę filmu, bardzo przybliża widzowi znaczenie słowa "noni". 

Jako dodatek do filmu, Tahitian Noni International uruchomiło setki punktów informacyjnych na terenie całej Ameryki, dzięki czemu ludzie wracając z filmu "Legenda o Johnnym Lingo" mogli spotkać w różnych miejscach te punkty i skorzystać z nich!

 

Cały czas trwa ekspansja i rozwój firmy i jest realizowana bogata wizja jej założycieli.

* Tahitian Noni International to obecnie pod nową nazwą firma MORINDA

| start | noni | historia noni | badania nad noni | sok tahitian noni | stosowanie soku tahitian noni | certyfikaty soku tahitian noni |
| sklep tahitian noni | mlm tahitian noni | kontakt z konsultantem tahitian noni | producent soku tahitian noni | etapy produkcji soku tahitian noni |
| prezentacje tahitian noni | filmy tahitian noni | edukacja finansowa | akademia sukcesu | korzyści z picia napojów bioaktywnych tahitian noni |

Niezależny Konsultant Tahitian Noni International - Tahitian Noni® są znakami towarowymi Tahitian Noni International, Inc - Użyto za pozwoleniem © Tahitian Noni International, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone -Urozmaicona i zrównoważona dieta oraz aktywny tryb życia to esencja zdrowia i dobrego samopoczucia
Copyright © DamianJ. 2007, all rights reserved.